O Nas

JAKOŚĆ MÜLLER

Jako znaczący producent Müller sam przetwarza owoce w procesie produkcyjnym, aby zadbać o ich właściwą, jakość. Pozwala to zachować oryginalne właściwości przetworzonych owoców takie jak: smak, aromat i konsystencja. Nie korzystamy z produktów wcześniej przetworzonych przez dostawców.

Nasze jogurty nie są zagęszczane dodatkiem żelatyny. Ich puszystość i gęstość wynika wyłącznie z zastosowania mleka o odpowiedniej zawartości tłuszczu. Nie wierzysz? Sprawdź skład na opakowaniu i przekonaj się, że nasze jogurty są nie tylko pyszne, ale też autentyczne.

Dbamy także o innowacyjność naszych rozwiązań produktowych. Czy wiedzieliście, że firma Müller jako pierwsza zaczęła sprzedawać deser mleczno ryżowy już w 1981 roku? Ta tradycyjna przekąska jest obecnie dostępna pod nazwą Riso.

Jako pierwsi zaczęliśmy stosować dwukomorowe pojemniki, które pozwoliły na oddzielenie jogurtu od dodatków tak, aby konsument sam mógł zdecydować w jakiej proporcji połączyć te składniki.

 

KRÓTKA HISTORIA 

1896 -  Ludwig Müller zakłada niewielką mleczarnię w wiosce Aretsried.

1938 -  Alois Müller przejmuje po swoim ojcu zarządzanie mleczarnią.

1971 -  Theo Müller prowadzi mleczarnię, w której pracuje 4 mleczarzy.

Lata 70' - Następuje gwałtowny rozwój innowacji związanych z produktami jak i procesem ich wytwarzania. Rozwija się sieć dystrybucji i pojawiają się reklamy produktów Müller na rynku niemieckim.

Lata 80' - Rodzina rozszerza się o firmę Culina, świadczącą usługi logistyczne, oraz firmę Optipack, zajmującą się produkcją opakowań.

1987 - Müller wchodzi ze swoimi produktami na rynek Angielski. Otwiera także pierwszą fabrykę na wyspach w 1992 roku.

1994 - Müller nabywa mleczarnie w Leppersdorfie (ok. 20km od Drezna).

1995 - Firma wchodzi na rynek włoski.

2000 - Następuje przejęcie państwowej mleczarni Weihenstephan.

2003 - Zostaje ustanowiony Müller Holding. Rozpoczyna się sprzedaż deserów pod marką Nestlé oraz LC1 na rynek niemiecki.

2004 - Firma przejmuje markę Almhof w Holandii.

2007 - Następuje dalsza ekspansja. Podejmowane są wspólne przedsięwzięcia w Izraelu, Rumunii i Bułgarii.

2008 - Otwarcie na kraje akcesyjne. Do grupy dołączają kolejno Czechy i Słowacja (marzec) oraz Polska (grudzień).

 

Firma funkcjonuje skutecznie w Europie już od ponad 100 lat i od blisko 5 lat jest obecna w Polsce. To najlepszy dowód, że tradycja i wysoka jakość produktów nie wychodzą z mody.

Aktualności

Riso w nowym opakowaniu!

Miś Ryżard prezentuje nowe opakowania Riso!Przyciąga spojrzeniem kusi smakiem! Szukaj Misia...

więcej

2 z 3 konsumentów wybiera Riso!*

* potwierdzone przez agencję badania rynku TNS. N=200 regularnych konsumentów deserów...

więcej

archiwum